4 Aralık 2010 Cumartesi

Borçak Ve Söğüt göleti raporu

Borçak ilk kampyeri

İlk kampyeri kahvaltı sonrası çay keyfi

İkinci kamp yeri

Canım babam

Ömer ağbi,İlhan ağbi,ben,babam

Söğüt göleti Çam ağacının yanı

Közde çay başkadır

Babam ve ben
28.11.2010 Tarihinde öğleden sonra Borçak göletine doğru yola çıktık.Saat 16.00 gibi avlağımıza ulaştık.Bentin karşısında daha önce Esabder gurubunun avlandığı yerde avlanmaya başladık.Makaralı olta ve fiber kamışlar ile avlandık.Yem olarak mısır Küspe (2 iğneli takım), solucan, hamur ve pellet sazan yemi kullandık.Bir gece konakladıktan sonra gölete su girişi olan kısma geçtik.Birgecede o bölgede konakladık.Akşamına Eskişehir Fıratpen Bayii Dostumuz İbrahim ağbi oğlu Gökhan ,Kızı bizi ziyarete geldiler.(Tava lokumun tadı hala damağımda).İki saat muhabbet ettikten sonra döndüler.Bize verdiğiniz değer için buradan da teşekkürü bir borç biliriz. 30.11.2010 günü öğleden sonra yola çıktık söğüt göletinin oradan geçerken İbrahim ağbimin sözü aklıma geldi (bir gecede söğütte avlanırsınız ).Ve söğüt göletine girdik kimse yoktu bizde bentten sonraki su kenarındaki çam ağacının altına kampımızı kurduk.Hava Aralık ayına göre harikaydı.Ancak tüm çabalarımıza rağmen ne Borçak göletinde nede Söğüt göletinde balık tutamadık.Borçak göletinden çıkarken mahalleden dostlarımız İlhan ağbi ve Ömer ağbi ile karşılaştık onlarda bir gece konaklamışlar ancak onlarda balık alamamışlardı.01.12.2010 akşamüzeri saat 16.00 gibi avlağımızdan ayrılarak 4 gün 3 gecelik yaptığımız balıkçılık ve kampçılık maceramızı bitirdik.

1. İbrahim ağbimlerle bir fotoğraf çekmemişiz ya nasıl canımı sıktı bilemezsiniz.

2. vay vay vay melih abicim ortam güzel hava güzel baba oğul siz güzelsiniz böyle güzellikler olunca balık bahane bloğun güzel olmuş inşallah bu bloğu dahada aktif hale getireceğine inanıyorum saygılar --Asım Serkan Belhioğlu(ALA RESTORANT)

3. Teşekkür ederim serkancım...

4. abi haftaya çarşamba yapalımmı bi küçük organizasyon 3-4 kişi kadar yakın yere gideriz----serkan

5. bakalım abisi şimdiden birşey söylemek yanlış olur.